Do 24 sierpnia br. trwa rekrutacja na szkolenie Nowe Media w Promocji Instytucji Kultury. Szkolenie odbędzie się od 19 do 21 września br. w Radziejowicach w Domu Pracy Twórczej.

Szkolenie skierowane jest do dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania marketingowe i Public Relations, pracowników instytucji kultury odpowiadających za komunikację internetową instytucji kultury oraz kierowników i specjalistów zatrudnionych w instytucji kultury odpowiedzialnych za realizację działań z obszaru marketingu, promocji i PR. Udział w zajęciach mogą wziąć także pracownicy i wolontariusze organizacji pozarządowych i firm prowadzących działania marketingowe w sektorze kultury.

Dzięki zajęciom uczestnicy zapoznają się m.in. z trendami w komunikacji internetowej organizacji zajmujących się kulturą. Poznają także sposoby promocji kultury z wykorzystaniem social mediów.

Uczestnicy nauczą się także pisać i redagować skuteczne i zrozumiałe teksty o kulturze w Internecie, zapoznają się z zasadami analizowania statystyk internetowych i wyciągania wniosków z działań instytucji oraz poznają aktualne zasady działania i skutecznego wykorzystania popularnych w Polsce mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram oraz bardzo popularnego obecnie Snapchata. Uczestnicy poznają także tajniki współpracy z blogerami w promocji działań.

Aby wziąć udział w zajęciach, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. O wynikach rekrutacji NCK poinformuje drogą mailową do 25 sierpnia 2016 r.

Szkolenie Nowe Media w Promocji Instytucji Kultury jest płatne. Jego koszt zależy od możliwości skorzystania z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena to:

  • 738 zł brutto — obejmuje szkolenie, materiały szkoleniowe, wyżywienie i zakwaterowanie w ośrodku szkoleniowym;
  • 553,50 zł brutto — dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Narodowego Centrum Kultury.