Do 26 października br. można przesyłać zgłoszenia na szkolenie „Kreowanie marki i skuteczne budowanie wizerunku muzeum”, które odbędzie się 23 i 24 listopada 2015 r. w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów w Warszawie. Szkolenie realizowane jest we współpracy z Uniwersytetem SWPS w ramach projektu Muzeum Widzialne. Udział w zajęciach jest bezpłatny.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie kreowania marki i budowania wizerunku placówek muzealnych. Uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia, które pozwolą im tę markę zbudować.
Szkolenie będzie składało się z warsztatów. Każdy z uczestników nauczy się, czym jest marka, jak wizerunek wpływa na brand oraz będzie miał możliwość od podstaw stworzyć markę instytucji, w której pracuje na co dzień. Kreując wizerunek, uczestnicy szkolenia poznają podstawowe funkcje, cele i wskaźniki marki, tak by uzyskać najlepsze efekty w działaniach marketingowych. Dowiedzą się także, jak wyróżnić swój brand na tle innych marek i nadać mu indywidualny charakter.
Warsztaty będą miały charakter m.in. gier i scenek symulacyjnych, pracy w podgrupach, zadań indywidualnych, dyskusji oraz burzy mózgów.
Zajęcia poprowadzi Karolina Rozwadowska, psycholog Przedsiębiorczości i Zarządzania a także certyfikowany trener biznesu.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres mailowy rpasieczny@nimoz.pl.