Od 8 do 11 grudnia br. w Katowicach odbędzie się pierwsza edycja Kongresu Menadżerów Kultury. Organizatorami imprezy są Stowarzyszenie Inicjatywa i Narodowe Centrum Kultury. Aby wziąć udział w inicjatywie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Kongres Menedżerów Kultury to idealna okazja, by osoby pracujące w sektorze kultury mogły wymienić się doświadczeniem. Kongres to także możliwość dyskusji uczestników na temat przyszłości instytucji, organizacji i innych podmiotów realizujących działania kulturalne. Kongres ma także na celu rozwijanie wiedzy i kompetencji osób w nim uczestniczących. Jego zadaniem jest wypracowywanie nowoczesnych rozwiązań dla organizatorów życia kulturalnego.

Kongres Menedżerów Kultury potrwa cztery dni. W tym czasie odbędą się wykłady, sesje dyskusyjne warsztaty i szkolenia. Ponadto w ramach Kongresu odbędą się spotkania z ekspertami oraz prezentacja programów grantowych. Uczestnicy będą mieli również okazję wzięcia udziału w bankiecie inauguracyjnym, pokazach filmowych i spektaklach teatralnych. Ponadto będą mogli także możliwość posłuchania Tymona Tymańskiego i Krzysztofa Trebuni-Tutki, zwiedzą nową siedzibę Muzeum Śląskiego oraz zobaczą wystawę prac studentów Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

Aby wziąć udział w imprezie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Szczegółowe informacje dotyczące pierwszej edycji Kongresu znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia.