Drodzy Czytelnicy,
Przystąpienie i zorganizowanie w instytucji kultury Pracowniczy Program Kapitałowy (PPK) to wyzwanie, przed którym stają obecnie wszystkie jednostki sektora finansów publicznych, w tym instytucje kultury. Wyzwanie, które wymaga współdziałania pracodawcy z pracownikami i wiedzy z wielu dziedzin dziedzin prawa, a także finansów i kadr.
Choć przepisy Ustawy z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (dalej: ustawa o PPK) weszły w życie (z nielicznymi wyjątkami) już 1 stycznia 2019 r., to jednak większość obowiązków do wykonania dopiero przed instytucjami kultury jako pracodawcami.
Wątpliwości związane z praktycznym zastosowaniem przepisów dotyczących PPK rozwieje ekspert, mec. Anna Gotkowska.
Aby przekonać Państwo, że można bez problemów i zgodnie z prawem wprowadzić PPK w instytucji kultury, Wydawnictwo Prawo dla Praktyków, wydawca Poradnika Instytucji Kultury, przygotowało jednodniowe specjalistyczne szkolenie online pt. Pracownicze Plany Kapitałowe w instytucjach kultury. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszej propozycji.
Szkolenie poprowadzi Anna Gotkowska:
Podczas szkolenia nasz ekspert omówi nie tylko jak wdrożyć program, ale także podpowie, jak wybrać instytucję finansową, jak z nią współpracować, jak czerpać z zasobów jej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie finansów. Ponadto przybliży Państwu problemy dotyczące dokonywania wpłat na PPK, a także możliwości rozporządzania środkami zgromadzonymi w PPK przez pracownika, w tym wypłat związanych nie tylko z ustaniem zatrudnienia pracownika, ale także np. jego rezygnacją z PPK.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
W cenie szkolenia online (poniżej, kwota za uczestnika), zapewnione są:
Dla prenumeratorów Poradnika Instytucji Kultury jak zwykle rabat!
Zamiast 299 zł zapłacą Państwo 249 zł netto za uczestnika szkolenia.
Biorące udział w szkoleniu instytucje kultury mogą skorzystać ze zwolnienia od VAT, ponieważ finansują je ze środków publicznych (nie ma znaczenia czy finansują szkolenie z dotacji czy ze środków własnych). Wystarczy wypełnić i odesłać załączone do wiadomości e-mail oświadczenie w sprawie zwolnienia od VAT.
Szkolenie online odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej Clickmeeting
- Do korzystania z warsztatów online potrzebny jest komputer ze stałym dostępem do Internetu, z kamerką internetową oraz zestawem słuchawkowym, który umożliwi lepszą jakość odbioru wypowiedzi prowadzącego.
- Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych.
- Udział w szkoleniu online nie wymaga od uczestnika pobrania i zainstalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.
- Przed szkoleniem online każdy uczestnik otrzyma na podany w formularzu zgłoszenia adres email zaproszenie do udziału w szkoleniu online. Po kliknięciu w przycisk „Dołącz” należy podać dowolny login (zalecamy, aby to była nazwa instytucji kultury, którą Państwo reprezentują) oraz adres email. W emailu z zaproszeniem jest także przycisk umożliwiający sprawdzenie połączenia internetowego i sprzętu uczestnika oraz wskazówki, jak dołączyć do warsztatów online.