Do 12 września br. został przedłużony nabór zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Złoty Gryf 2022. Organizatorem inicjatywy jest Polska Izba Druku.

Nadrzędnym celem konkursu jest promocja drukarń, które wykonują produkcję poligraficzną na wysokim poziomie jakościowym, możliwość skonfrontowania jakości wyrobów z konkurencyjnymi drukarniami. Zadaniem inicjatywy jest również potwierdzenie wiarygodności wykonywania jakościowo dobrej produkcji, uzyskanie świadectwa dającego większe możliwości pozyskiwania zleceniodawców oraz posiadanie wizytówki firmy na wykonywanie usług poligraficznych dla zagranicznych zleceniodawców.

Prace można zgłaszać w dziesięciu następujących kategoriach:

  • produkt wielobarwny w oprawie prostej;
  • produkt wielobarwny w oprawie złożonej;
  • czasopismo wielobarwne;
  • produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej;
  • produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej;
  • opakowanie z nadrukiem;
  • etykieta oraz produkt informacyjno-reklamowy, a także
  • kalendarz.

Kartę zgłoszeniową [plik PDF] wraz z 3 egzemplarzami prac konkursowych należy przesyłać na adres Zakładu Technologii Poligraficznych przy ul. Konwiktorskiej 2, pok. 202, 00-217 Warszawa na ręce dr hab. inż. Georgija Petriaszwilego.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymują statuetki Złotego Gryfa, prawo jego używania jako znaku graficznego na blankietach firmowych oraz przywilej zamieszczania na swoich wyrobach tekstu: „Drukarnia jest laureatem konkursu o nagrodę Złotego Gryfa 2022”.

Laureatów inicjatywy poznamy 25 listopada br. podczas Balu Polskiej Izby Druku.