Do 5 września br. trwa nabór zgłoszeń na szkolenie „Zarządzanie zespołem w instytucjach kultury. Jak motywować zespół i uczyć się na błędach?”. Organizatorem projektu jest Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach. Szkolenie odbędzie się od 30 września do 2 października 2019 r. i jest płatne.

Inicjatywa skierowana jest do liderów instytucji kultury w tym bibliotek, domów kultury, niezależnych centrów kultury, muzeów czy galerii sztuki oraz do liderów organizacji pozarządowych i firm działających w sektorze kultury.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają m.in. rolę dialogu lidera z zespołem i jego wpływ na tworzenie się kultury organizacyjnej w zarządzanych przez nich jednostkach, otrzymają wiedzę na temat własnej odporności psychicznej i zarządzania emocjami, tak aby skutecznie przewodzić innym. Osoby biorące udział w projekcie nauczą się także stosować narzędzia komunikacji z zespołem służące skutecznemu zarządzaniu, takie jak rozmowa motywująca i rozwojowa, udzielanie informacji zwrotnej. Przetrenują także, jak motywować zespół w trudnych sytuacjach.

Koszt szkolenia to 600 zł + VAT 23%. Cena obejmuje udział w szkoleniu, wyżywienie, nocleg oraz transport na trasie Warszawa — ośrodek szkoleniowy — Warszawa, materiały szkoleniowe i zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Aby wziąć udział w inicjatywie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną poinformowane drogą mailową 9 września br.