Drodzy Czytelnicy,
Regulamin organizacyjny to prawne rusztowanie instytucji kultury. Jego stworzenie powinno być dla dyrektora wyzwaniem, które się opłaci w przyszłości, ponieważ regulamin organizacyjny skrojony na miarę potrzeb konkretnej instytucji pomoże dyrektorowi w jej zarządzaniu, a właściwe ujęcie poszczególnych działów i stanowisk pracy to gwarancja dobrej współpracy między pracownikami oraz sprawnego zarządzania całą instytucją dla dyrektora.
Aby uporządkować Państwa wiedzę o treści i roli regulaminu organizacyjnego instytucji kultury, Wydawnictwo Prawo dla Praktyków, wydawca Poradnika Instytucji Kultury, przygotowało 90-minutowy webinar pt. Regulamin organizacyjny w instytucji kultury. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszej propozycji.
Webinar poprowadzi i na wszystkie Państwa pytania z tego zakresu odpowie Anna Gotkowska:
Celem webinaru jest przekazanie praktycznej wiedzy o tym, jak kształtować treść regulaminu organizacyjnego, aby funkcjonowanie instytucji nie było zagrożone i przedstawienie rozwiązań specyficznych problemów, jakie pojawiają się w związku z regulaminem organizacyjnym.
W cenie webinaru (poniżej, kwota za uczestnika), zapewnione są:
Dla prenumeratorów Poradnika Instytucji Kultury jak zwykle rabat!
Zamiast 239 zł zapłacą Państwo 209 zł netto za uczestnika webinaru.
Biorące udział w webinarze instytucje kultury mogą skorzystać ze zwolnienia od VAT (nie ma tu znaczenia źródło finansowania, czy jest to dotacja podmiotowa czy np. środki własne instytucji). Wystarczy wypełnić i odesłać załączone do wiadomości e-mail oświadczenie w sprawie zwolnienia od VAT. Za webinar wystawiamy fakturę z 7-dniowym terminem płatności, przypadającym zawsze po dniu wydarzenia. Wystarczy zaznaczyć w formularzu zgłoszenia na webinar treść oświadczenia w sprawie zwolnienia od VAT.
Webinar odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej Clickmeeting
- Do korzystania z webinaru potrzebny jest komputer ze stałym dostępem do Internetu, z kamerką internetową oraz zestawem słuchawkowym, który umożliwi lepszą jakość odbioru wypowiedzi prowadzącego.
- Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych.
- Udział w webinarze nie wymaga od uczestnika pobrania i zainstalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.
- Przed webinarem każdy uczestnik otrzyma na podany w formularzu zgłoszenia adres email zaproszenie do udziału w webinarze. Po kliknięciu w przycisk „Dołącz” należy podać dowolny login (zalecamy, aby to była nazwa instytucji kultury, którą Państwo reprezentują) oraz adres email. W emailu z zaproszeniem jest także przycisk umożliwiający sprawdzenie połączenia internetowego i sprzętu uczestnika oraz wskazówki, jak dołączyć do warsztatów online.
- Jeden link można wykorzystać tylko z jednego komputera. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czyli liczba zgłoszonych osób odpowiada liczbie osób zalogowanych podczas webinaru i wylogowania uczestników niezgłoszonych na webinar albo wystawienia faktury za dodatkowego, niezgłoszonego uczestnika.