Drodzy Czytelnicy,
Wiemy, że to Was bardzo trudny moment, ostatnia chwila przed złożeniem sprawozdania finansowego a 2023 rok. Ci z Państwa, którzy jeszcze tej pracy nie wykonali do końca, właśnie sprawdzają czy wszystkie elementy sprawozdania są prawidłowe, zwłaszcza informacje dodatkowe do bilansu i rachunku zysków i strat, oraz szykują się do wysłania sprawozdania do zatwierdzenia przez organizatora, a po zatwierdzeniu — do szefa KAS.
Wiemy, że nie macie już czasu na szukanie informacji, jak poprawnie wykonać te wszystkie obowiązki. Dlatego, w odpowiedzi na liczne prośby Czytelniczek i Czytelników Poradnika Instytucji Kultury, zapraszamy na krótkie jednodniowe specjalistyczne szkolenie online pt. Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak bezstresowo i zgodnie z przepisami sporządzić sprawozdanie finansowe za 2023 r.?, podczas którego nasz ekspert rozwieje wszystkie Państwa wątpliwości i odpowie na wszystkie pytania. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszej propozycji.
Szkolenie poprowadzi Ewa Ostapowicz:
Celem tego szkolenia jest przekazanie porad dotyczących zamknięcia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz najczęściej występujących problemów oraz dotyczących właściwego wprowadzania korekt wykrytych błędów i dokumentów otrzymanych po 31 grudnia roku, za który sporządzane jest sprawozdanie.
Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo m.in.:
W cenie szkolenia online (poniżej, kwota za uczestnika), zapewnione są:
Dla prenumeratorów Poradnika Instytucji Kultury jak zwykle rabat!
Zamiast 399 zł zapłacą Państwo 329 zł netto za uczestnika szkolenia.
Zgłoszenia, informacje o wolnych miejscach, płatnościach, fakturach i pozostałe kwestie organizacyjne — prosimy o kontakt pod numerem 505 464 102. Więcej informacji merytorycznych o szkoleniu można uzyskać pod numerem telefonu 505 464 103.
Biorące w szkoleniu udział instytucje kultury mogą skorzystać ze zwolnienia od VAT (nie ma tu znaczenia źródło finansowania, czy jest to dotacja podmiotowa czy np. środki własne instytucji). Aby z niego skorzystać, wystarczy wypełnić zawarte w formularzu zgłoszenia na szkolenie oświadczenie w sprawie zwolnienia od VAT. Formularz należy przesłać na adres mailowy Wydawnictwa szkolenia@wpdp.pl. Będziemy ogromnie wdzięczni za wpisanie w treści maila ze zgłoszeniem terminu lub tytułu (może być skrócony) szkolenia. Zgodnie z naszym regulaminem za szkolenie wystawiamy fakturę z 7-dniowym terminem płatności, przypadającym zawsze po dniu szkolenia.
Szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej Clickmeeting
- Do korzystania ze szkolenia online potrzebny jest komputer ze stałym dostępem do Internetu i głośnikami (lub ewentualnie zestawem słuchawkowym, który umożliwi lepszą jakość odbioru wypowiedzi prowadzącego).
- Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych.
- Udział w szkoleniu nie wymaga od uczestnika pobrania i zainstalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Wykorzystywana jest tylko platforma Clickmeeting.
- WAŻNE! Przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma na podany w formularzu zgłoszenia adres email zaproszenie do udziału w szkoleniu. Zdarza się, że zaproszenie wpadnie do folderu SPAM w programie pocztowym, a w przypadku skrzynek mailowych w popularnych serwisach takich jak np. WP.pl, Tlen.pl, czy Interia.pl może wpaść do zakładki typu „Powiadomienia” czy „Wiadomości”.
- Email jest wysyłany z adresu Wydawnictwo Prawo dla Praktyków i ma tytuł „Zaproszenie na wydarzenie + nazwa szkolenia i data”. Po otwarciu maila na zielono wyświetla się przycisk „Dołącz”. Po kliknięciu w przycisk „Dołącz” należy podać dowolny login (może to być imię uczestnika lub nazwa instytucji kultury, którą reprezentuje) oraz adres email. W emailu z zaproszeniem jest opcja potwierdzenia otrzymania zaproszenia (zalecamy, aby kliknąć w przycisk „Akceptuj”, będzie to dla nas informacja, że otrzymali Państwo emaila) oraz opcja sprawdzenia połączenia internetowego, a także wskazówki, jak dołączyć do warsztatów online.
- Jeden link można wykorzystać tylko z jednego komputera. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czyli liczba zgłoszonych osób odpowiada liczbie osób zalogowanych podczas szkolenia i wylogowania uczestników niezgłoszonych na szkolenie albo wystawienia faktury za dodatkowego, niezgłoszonego uczestnika.