Drodzy Czytelnicy,
Za nami długi majowy weekend i pierwszy taki wolny czas, przed którym pracownicy mogli — zgodnie z nowymi przepisami Kodeksu pracy — składać wnioski o pracę zdalną. Być może takie wnioski już trafiły także do dyrektorów instytucji kultury. Czy pozwolić pracownikowi pracować zdalnie znad jeziora czy z wypadu w góry albo w odwiedziny do rodziny za granicą?
Innym problemem, który już stwarzają nowe przepisy — jest wycena kosztów pracy zdalnej pracownika. Jak się z nim umówić — na ryczałt, ekwiwalent a może zwracać rzeczywiste koszty?
Te i inne praktyczne aspekty nowych przepisów o pracy zdalnej w realiach instytucji kultury poruszy nasza ekspertka, mecenas Anna Gotkowska, radca prawny i specjalistka prawa pracy oraz prawa instytucji kultury, podczas 2-godzinnego webinaru przygotowanego przez Wydawnictwo Prawo dla Praktyków, wydawcę Poradnika Instytucji Kultury, pt. Praca zdalna w instytucji kultury. To webinary, z których powinien skorzystać każdy dyrektor instytucji kultury, kadrowy czy osoba zarządzająca zasobami ludzkimi. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszej propozycji.
Webinar poprowadzi i na wszystkie Państwa pytania z tego zakresu odpowie Anna Gotkowska:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze zmianami w Kodeksie pracy dotyczącymi pracy zdalnej, zaproponowanie przykładowych zapisów w aktach prawa wewnętrznego na ten temat oraz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania z tego zakresu.
W cenie webinaru (poniżej, kwota za uczestnika), zapewnione są:
Dla prenumeratorów Poradnika Instytucji Kultury jak zwykle rabat!
Zamiast 339 zł zapłacą Państwo 279 zł netto za uczestnika webinaru.
Biorące udział w webinarze instytucje kultury mogą skorzystać ze zwolnienia od VAT (nie ma tu znaczenia źródło finansowania, czy jest to dotacja podmiotowa czy np. środki własne instytucji). Wystarczy wypełnić i odesłać załączone do wiadomości e-mail oświadczenie w sprawie zwolnienia od VAT. Za webinar wystawiamy fakturę z 7-dniowym terminem płatności, przypadającym zawsze po dniu wydarzenia. Wystarczy zaznaczyć w formularzu zgłoszenia na webinar treść oświadczenia w sprawie zwolnienia od VAT.
Webinar odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej Clickmeeting
- Do korzystania z webinaru potrzebny jest komputer ze stałym dostępem do Internetu, z kamerką internetową oraz zestawem słuchawkowym, który umożliwi lepszą jakość odbioru wypowiedzi prowadzącego.
- Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych.
- Udział w webinarze nie wymaga od uczestnika pobrania i zainstalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.
- Przed webinarem każdy uczestnik otrzyma na podany w formularzu zgłoszenia adres email zaproszenie do udziału w webinarze. Po kliknięciu w przycisk „Dołącz” należy podać dowolny login (zalecamy, aby to była nazwa instytucji kultury, którą Państwo reprezentują) oraz adres email. W emailu z zaproszeniem jest także przycisk umożliwiający sprawdzenie połączenia internetowego i sprzętu uczestnika oraz wskazówki, jak dołączyć do warsztatów online.
- Jeden link można wykorzystać tylko z jednego komputera. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czyli liczba zgłoszonych osób odpowiada liczbie osób zalogowanych podczas webinaru i wylogowania uczestników niezgłoszonych na webinar albo wystawienia faktury za dodatkowego, niezgłoszonego uczestnika.