W dniach 15-16 października br. w Olivia Business Centre w Gdańsku, odbędzie się (nie)konferencja „Kierunek — Wizerunek”. Inicjatywa ta skierowana jest do pracowników bibliotek publicznych, zainteresowanych kreowaniem wizerunku swoich placówek. Organizatorem spotkania jest Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku.
Celem tej (nie)konferencji jest zapoznanie się z najnowszymi strategiami i technikami budowania pozytywnego wizerunku, który pozwoli wyróżnić instytucję na tle innych podmiotów. Znajomość zasad marketingu i strategii zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu każdej marki.
W czasie październikowego spotkania wymienią się między sobą doświadczeniem oraz wysłuchają, co na temat kreowania wizerunku mają do powiedzenia specjaliści z branży. Ponadto osoby biorące udział w wydarzeniu nauczą się sprawnego poruszania się w świecie social mediów, co jest podstawą skutecznej komunikacji na linii marka — odbiorca.
Program (nie)konferencji przewiduje także grę, w trakcie której uczestnicy nauczą się, jak zwiększyć swój potencjał komunikacyjny.
Szczegółowe informacje dotyczące (nie)konferencji znajdują się na stronie internetowej Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.